Profileimage by Arber Syla Customer Service / Customer Success Specialist from Gjilan

Arber Syla

available

Last update: 29.11.2022

Customer Service / Customer Success Specialist

Graduation: not provided
Hourly-/Daily rates: show
Languages: German (Native or Bilingual) | English (Native or Bilingual)

Keywords

Servicio al Cliente Communication Customer Relationship Management Recruitment Receptive

Attachments

CV-Arber-Syla-2022_112922.pdf

Skills

Seit über 9 Jahren bin ich in der Kundenbetreuung tätig gewesen. 
Für Unternehmen wie Sunrise Communications AG, Apple Inc., Agrando GmbH, Everphone GmbH und OTTO Online habe ich mir die Kundenbetreuung, Kundenbehaltung und Qualitätssteigerung der Dienstleistungen zur Mission gemacht.

Mit Empathie, Kommunikationsstärke und erhebliches Sachwissen, gehe ich jede Aufgabe mit einer lösungsorientierten Einstellung ein. 

Ich kenne mich sehr gut mit CRM Systemen um und bin fliessend im Umgang mit MS Office.

Project history

Local Availability

Open to travel worldwide
Profileimage by Arber Syla Customer Service / Customer Success Specialist from Gjilan Customer Service / Customer Success Specialist
Register